Finally.

Äntligen kommer man in på sin kära blogg igen :)

Updates:
Under hela helgen har jag bott i min systers lägenhet på lönngården :) najsnajs!
Längtar verkligen till att få ett eget ställe men först och främst är det jobb som gäller.

Det har även varit ett litet firande i helgen (internt!) haha! Fast ska bjuda alla mina tjajor på prinsesstårta för dom tjatar hiskeligt :P

Min älskade bebis kommer hem till helgen, saknat henne duktigt mkt! Har kännts riktigt tomt....
Ni kanske undrar nu hur det kan vara tomt när man har tre andra hundar, jag har väll fullt upp som det är.
Men jo, man kan sakna något helt otroligt!


Kommentarer
Postat av: Catrine berg

hoho? tårtan? :P

2008-04-02 @ 13:01:36
URL: http://catrineb.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hade inte firat de,, mörkat ;)

2008-04-14 @ 23:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0