Don't understand

Fan! Fan! Fan! Allt blev ju bara skit!
Jag som tyckte att jag plötsligt hade kontroll på saker och ting, men näää då ska du klanta till dig ännu mer!
Bra jobbat Sofie! Du är ju en riktig hejare på det här!

Fan asså, det enda som är bra just nu är mina mongon... Tilda, Danne ,Catrine och mina bebisar.
Ni ska veta att ni betyder sjukt mycket mer än vad ni anar! Jag älskar er, det är bara så... ni får mina dagar att rulla på! En hel spann kärlek till er!


You just don't understand the things that I'm going through.
Loneliness, holding my pillow tight, thinkin' about you.
I see your face everywhere I turn, I can't be without you
You were the only one I could turn to
and baby boy I miss you.

Kommentarer
Postat av: catrine

Jag älskar dig också!

2008-04-06 @ 19:25:08
URL: http://catrineb.blogg.se
Postat av: Tilda

jag älskar dig också lillan

2008-04-06 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0