Yes! I made it!

Ja! Då kan vi lägga till gårdagen till en av dom bästa-högen! :D
Jag fick äntligen mitt körkort! :D

Helt underbart! Har kämpat så jäkla mycket och har kuggat på teorin 1 gång och uppkörningen 2 gånger...
Men nu.... klarade jag det! Jag klarade det, jag har mitt körkort!
Så fantastiskt det känns men även konstigt...

Nu har jag liksom inget projekt längre :/
Eller jo! Nu kom jag på ett! Min matte B inför skolan till höst, jag har ju lånat både matte A och matte B böcker på biblioteket eftersom jag behöver lite repetition.

Jo men så får det bli, jag ska ge mig fan på att klara skolan nu så jag kan få bli sjuksköterska.
Det gäller bara att bita ihop när det är tufft, precis som med körkortet.


Ja, detta gav mig verkligen en confidence-boost!
Ända sen jag blev mamma så har jag tagit det så hårt om jag "misslyckats" med någonting.
Har känt mig riktigt kass... Om diskhögen har blivit alldeles för stor och rörig så har jag dragit det så långt så att jag har känt mig som en kass mor.
Det är fan så man har skrattat åt sig själv i efterhand!
Jag hatar ju att diska t.ex. :P

Nä men detta behövde jag verkligen!
Woho!

Nu blev det lite svammel kände jag :P

Puss och kräääm!

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0