Herrejisses!

... Vad jag har blivit kass på att blogga!
Jag måste verkligen bättra mig... Jag tycker ju det är jätteroligt!
Men vi får väl ta det för vad det är! :)

Nu har Elias första dagisvecka genomförts och det har gått så fantastiskt bra!
Han bryr sig inte ett smack att jag går och han har så himla roligt!
Jag är så glad! :)
Dock samtidigt lite ledsen, min lille kille har plötsligt blivit så stor och utvecklats jättemycket på bara denna veckan!
Mama's little Boo-Boo ♥

Ooh! Vet ni vad?!
Jag och min Nathali ska åka till Ung Mamma-galan nu i augusti!
Det ska bli så himla roligt!
Jag känner verkligen att jag behöver få komma i väg ordentligt.
Vi ska först vara på galan sen är det utgång i våra kära huvudstad, jippie! :D

Måste köpa någon riktigt snygg klänning att ha på mig, kosta vad den kosta vill! (skämt åsido)
Nu är Catrine här och jag ska ta och umgås med henne nu :)

HajPaj på er!

S....* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0