Mama's coming home!

Anonym om It pisses me off!:
man kanske ska tänka på hur man själv beter sig också


Kära "Anonym"
Eftersom du verkar veta precis vad som har försigått så kan du ju förklara vad du menar?
På vilket sätt tycker du att jag inte betett mig ordentligt gentemot denna person?

Det kan du gärna få svara på!



Idag har jag och bebis tagit en tur till sjukhuset, denna gång hos ortopeden men allt gick bra :)
Sen när vi kom hem så städade vi undan lite eftersom min kära lilla mamma ska komma hem ikväll, har saknat henne, hon är så bra att prata med :)

Elias låg en stund i sitt babygym innan och han skrattade jättemycket! Han hade jättekul med sin speldosa och sina små djur! Han diggar sin anka och sin åsna haha :)

Oh, jag e så lyckligt lottad att ha en sån underbar liten kille och han är MIN, MIN, MIN! :D
Jo förresten i förmiddags så hade jag ett långt, härligt, underbart samtal med min FANTASTISKA Nathali!

Hon vet alltid vad hon ska säga, hon har svar på allt! Det räcker att jag påbörjar en mening så fattar hon direkt och tvärtom också!

Saknar min lilla loppa!

Nä nu ska jag återgå till kungar av tylösand :)

Sist men inte minst! Ni som tror er veta hur allt ligger till mellan mig och personen i föregående inlägg kan faktiskt ta och slänga er i väggen, för jag kan lova er, ifrågasätter ni mig i det ämnet så har ni absolut ingen koll och ni är skrattretande haha!

JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA! ELIAS ÄR SÅ JÄVLA BRA! VI ÄR SÅ JÄVLA BRA! MINA VÄNNER ÄR SÅ JÄVLA BRA! MIN FAMILJ ÄR SÅ JÄVLA BRA! M&S ÄR SÅ JÄVLA BRA!

LOOOVE YOU! ♥



S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0