Ultraljud! <3

Så allesammans idag har jag varit på ultraljud och fått se min älskade lille pärla!
Allting såg fint och normalt ut, moderkakan låg bra :)

Det var nått av det coolaste jag har sett! Dom hade en storbilds-tv på väggen framför så jag kunde se allting hon gjorde! Skithäftigt! Det var mycket liv och rörelse där inne och vid ett tillfälle fick jag faktiskt "en vinkning" :D

Då fick jag en liten tår i ögat :)

och nu till det roligaste, vi ska med nästan all säkerhet få en son! :D
Dom kan ju inte säga 100%-igt men alla tre höll med om att det verkligen såg ut till att vara så :)

Så det är en sprallig liten gosse jag har i magen! :)
Jag är helt i extas, det var verkligen en upplevelse att få se de, riktigt lyckorus!

Dock blev jag tillbakaflyttad ca. tio dagar så mitt nya beräknade datum är den 3:e augusti :)
Nu ska ni få se alla fina bilder jag fick med mig hem :D

- Klicka på bilderna för att se dom större -

    

S....*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han blir nog en riktig busunge precis som du.

2010-02-22 @ 20:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0