Frisk luft!

Det känns verkligen som att luften jag andas har blivit friskare, rikare, bättre!
Kvällen har smugit sig på och jag sitter och myser i soffan, ska strax göra mig ordning för sängen.
Ska upp i tid imorgon och åka till MIN Nathali :D

Idag var Lena och Jennie här och tittade på vår lille valpis, vi fikade, pratade och hade jättetrevligt!
Fick även en jättefin present, en kräm som ska förebygga bristningar på mage, lår, bröst osv under graviditeten och förminskar även redan existerande bristningar och en sån kräm har jag letat efter! Är verkligen jätterädd att behöva bli helt randig på magen så ska faktiskt redan smörja in magen ikväll :)
Tack Jennie! <3

Nää nu ska jag nog gå och borsta tänderna, ta ut hundarna för sista kissen och sen krypa ner i sängen framför tvn! :)

Men först ska jag lägga upp en låt som tycker är så himla fin, tänker på min egna lilla mamma och hur mitt barn förhoppningsvis ser mig i framtiden (inte ordagrant i vad som sjungs utan själva poängen)

Godnatt på er
xoxo

S....*
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0