Alla dessa blondin/fjortisbloggar måste för fan få ett slut!

Herregud, vad ni håller på!!!
Ni snackar skit om varandra men ni alla är exakt likadana! :P

Nu har jag skummat genom rätt många som t.ex: Amandavardet, Kissie, Blondinbella, Kenza, Paow, Dessie... Ni ser alla likadana ut... Förutm att kenza inte är blond.

Jag förstår inte denna sönder-blonderings-manin! Det är ju inte snyggt?!
Det är ju så ljust att det är vitt... Jag trodde man ville undvika att få gråa och vita hårstrå... Det tänker iaf jag när jag blir gammal...

Det känns som att det enda bloggarna handlar om vem som är snyggast, har mest pengar, mest läsare och vem som hatar vem o.s.v

Jag kanske har fel det kanske verkligen finns någonting annat som verkligen är intressant?
Jag har iaf inte funnit det än...
Måste bara tillägga hur underbart glad jag blev när Katrin var med i THE VOICE och tog upp detta också, fan vad hon är bra och har så jääääävla rätt!

Jag blev så varm inombords :)

Måste även säga att jag inte dömer någon personligen eftersom jag aldrig mött någon av dessa bloggare personligen, nu har jag sagt det så att jag inte får det i bakhuvudet sen.

Jag kanske bara inte hittat den än men jag hade velat läsa en blogg som handlade om lite mer... om vad som egentligen händer i verkligheten, i världen. Inte bara bland sko- och sminkhyllor :)

Nää, nu har jag fått avreagera mig lite och ska återgå till jobbet :)

Puss och kram skumbanan

xoxo

S....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0