För mycket på en och samma gång....

Nu känns allt lite väl mycket....
Jag försöker ta mig igenom dag för dag...
Jag är tacksam för dom som finns där för mig och verkligen visar det
önskar dock att en av personerna jag behöver mest hade ställt upp mer...
Men vad fan... man kan ju inte trolla.... tyvärr!

Kom och tänka på när jag gick i sjuan, hur jag såg ut, vem jag hängde med och vilken musik jag lyssnade på...
Så jag satte mig ner och började bara ladda ner en massa musik och gud vad underbart det var att lyssna ¨på alla låtarna!

Fast att vissa är ganska sorgsna så blev jag så jäkla glad för jag har minnen till nästan varenda låt!
Så mycket jag har förändrats på 5-6 år...

Det känns som att jag har förlorat en ganska stor del av mig själv senaste tiden, jag har inte vatt riktigt lycklig på hur länge som helst!

Fan vad jag saknar känslan, att bara kunna gå och lägga sig utan ångest, utan att vara förbannad eller ledsen.
Det var mycket, mycket längesedan.

Jag antar att detta är en av livets kriser man går igenom.. ett "plus" är ju att det är ekonomikris i hela världen också, perfekt tajming!
Det kommer alltid vid de sämsta tidpunkterna!

Jag har inga pengar, bara två veckors deltidsjobb kvar, stor sorg inom familjen...
Nä, ingenting går riktigt som jag vill just nu!

Nu låter jag som världens martyr som bara tycker synd om sig själv, haha!
Men det är inte så det ska låta men lite sympati vill man ju alltid ha ;)

Ska börja avsluta mina inlägg med små "quotes" från mina älskade låtar!
Nu ska jag fortsätta med min städning, är så rastlös!

Goodnight everyone!

"With all your plastic surgery you still think that your 20
Well honey you'll never look half good as me
It would take a lot more money"

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0