Nytt år, nya tag.

Jahapp, nu var det nytt år, lovet är snart slut och det är dags för den sista terminen i skolan.
Ganska jätteskrämmande faktiskt, det är så mycket som kommer att hända nu, är helt nervös :S
Men just nu längtar jag riktigt mycket till Nathalis bebis hoppar ut, det är så spännande :D

Jag önskar att jag vann typ 20 000:- på en lott eller nått, vill så gääärna åka iväg till ett varmare ställe.
Jag ich Pontus har visserligen diskuterat det men det är jag som hindrar det... Han behöver typ tvä löner sen så är det fixat för hans del men sen kommer jag här med endast ett studiebidrag att gå på och efter räkningarna är betalda är det endast typ 500 kr kvar och då kan jag ju spara hur länge som helst innan jag får ihop det... Måste verkligen skaffa mig ett ordenligt jobb...
Well well, vi får se helt enkelt...

Har vatt sjuk sedan nyårsdagen, jättejobbigt... går i extrema vågor, dan efter nyår var det jättejobbigt men dan efter de så var det hyfsat lugnt men på lördagen mådde jag lite sämre och igår låg jag i söffan med jättehög feber och kände mig verkligen superdålig! Men Fia var med mig hela dagen och hjälpte till att tycka synd om mig :)
Sen kom hjärtat med chips, choklad och läsk till oss sen blev det mys för hela slanten.

Men fyfan vad mkt sömn kan göra! Somnade i pontus knä igår framför tv:n sov typ två timmar allt som allt då och sen en hel natts sömn på det. När jag vaknade var febern borta! :D Förhoppningsvis håller den sig borta också :)

Nä nu ska jag försöka underhålla mig själv med tv:n i guess :)

Ta hand om er där ute.
xoxo

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0