Händelserik helg!

Fredagen började med att vakna upp i älsklings säng, tyvärr själv eftersom han redan gått till jobb :(
Jag hatar hans j*vla alarmklocka, det låter som ett satans billarm! Jag blir alltid lika rädd när det går igång.
Självklart så är det jag som vaknar först så då får man sparka lite på honom för att han ska reagera och stänga av det :P

Men men, jag älskar honom ändå :)
Sen när man väl var hemma så tog jag en dusch och gjorde mig redo för att åka hem till honom igen eftersom han skulle bjuda ut mig på middag och festkväll, nice! :D

Efter vi hade ätit så stack vi och träffade hans kompisar och sen blev det pub och "härliga" heartbreak :P haha
Faktiskt en mycket trevlig och rolig kväll :)

Lördagen vaknade man lite skakis och bakis, gick upp, klädde på oss och sedan åkte vi till stan...
Baby köpte jättesnygga jeans och en tröja, very nice! Sen blev det en väldigt sen frukost på Espresso House.
Sen skulle han och kolla fotboll med Andi så då passade jag på att åka hem, städa, andas ut lite och sen göra mig iordning för ännu en festkväll :D Fast fyfan vad seg jag var när jag satt hemma, det var inte förrän på kvällen den ordentliga bakfyllan kom :P

Sen blev det pub på lilla och sen träffa alla töser på slagt, jaa... vistelsen där blev ju väldigt väldigt händelserik haha :P
Alldeles för mkt att förklara, man var tvungen att vara där för att förstå men det innehöll jävligt mkt tjejkackel, lite skrikande, stojande och massa sprit :P

Söndag bestod endast av att ta det lugnt, mega bakfylla, och väldigt väldigt trött! :P

Men tack för en skitrolig kväll även om den var lite omtumlande!

Love you girls! :D ♥
Pontus, min älskade prins! ♥

Nä nu ska jag snoka på Catrines blogg hihi :D


S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0