Trött!

Usch usch usch... Trött trött trött.... 

Sitter här i min älskade soffa och har precis anmält till en av sommarens utställningar samt hotell, duktig fia-lotta!
Måste verkligen samla krafter för att gå in i duschen men jag är sååå trött! Suck!
Sen ska jag laga mat till mig och mitt hjärtas fröjd och glädje OCH göra ett arbete...
Så nu jävlar gäller det att samla ihop alla resterande krafter!

Nu kom han och livade upp min tillvaro! :D
Han har inte haft sin mobil hela på dagen och det har verkligen märkts!
Ingen att sms-terrorisera, ingen att ringa varannan timme bara för att höra hans röst.
Suck... det var jättejobbigt.
Tog upp telefonen flera gånger för att skicka iväg ett sms tills jag insåg att det inte var mycket lönt!
Jag måste nog erkänna att jag har ett beroende, ÄR beroende!
Men det är ett sånt underbart beroende, ett fantastiskt rus and I LOVE IT!
Jag älskar honom, japp det gör jag!

Nu börjar han bli lite hungrig här så jag får väl vara den fantastiska människa som jag är och gå ut och börja med mat :)



Jag älskar inte dig bara för den du är
Utan även för den du får mig att bli
Och hur du får mig att känna... ♥


xoxo

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0