Somewhere only we know

Ligger och myser i soffan med mina bebisar... Har inte orkat klä på mig än, jag älskar att gå runt i morgonrock när man är ny duschad, det är jättemysigt :)

Kl. 15 idag så ska jag och mamma iväg till Helsingborg och hjärtkolla Bella, är riktigt nervös.... tänk så är det något fel!
Då rasar alltihop! Inga puppisar! Ingen uppfödning! Ingen kennel! x'O
Hemska tankar!
Om det nu går så hemskt så får Pontus komma och trösta mig sen, för min värld lär gå under!
Men han är bra på att trösta och får alltid mig till att bli på bra humör igen, alltid.
Det är väll en av anledningarna till att jag älskar honom så mycket som jag gör, han e ju min stjärna!

Nu är det bara åtta dagar kvar tills man lämnar denna stad, detta län, denna del utav sverige ett tag.
Ska bli sååå skönt! :D
Jag ska stänga av min mobil, så att ingen kan nå mig! :D

När jag tänker efter så var det jättelängesedan jag var så här lycklig... eller... jag har nog aldrig varit så här lycklig? :O
Fast ibland kan det bli lite läskigt, för ju lyckligare man är desto räddare är man för att förlora det eller att man ska göra något fel....
Men får försöka att inte tänka så utan bara bara bara njuuuuta! :)

Firade förresten min första "Alla hjärtansdag" någonsin!
Och den var perfekt! Helt perfekt!
Älskling kom hit, jag lagade mat, vi åt gott, mös i soffan, bytte presenter och hade ännu mera mys!
Helt underbart! :D


Nu låter det precis som att allt är blomster i mitt liv, men det är det ju inte utan ca. 92% är det.
Sen resten är lite småtrams, ångest över skolan, panik över att få jobb, och små ekonomiproblem men det är väll sånt som löser sig med tiden :)

Nu ska jag klä på mig och göra mig klar, ringa och pigga upp älskling på jobb och ge mig av till helsingborg :)
Mamman gnäller nu så jag får sätta fart.
Have a nice day everyone!

xoxo



S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0