Ingen bra dag idag...

Är så jävla trött på att folk inte kan hålla sig till sitt eget utan lägga sig i allas privatliv...
Visst kan tycka och tänka men håll det för er själv så är ni hyggliga.
Om man inte ska säga något snällt ändå utan saker som man vet kommer såra så kan man lika bra hålla käften, för allas trevnad.
Märkte hur ledsen du blev idag, hoppas du vet att iaf resten av oss stöttar till 110%! <3

Sånt här påfrestar endast mig mer och detta var ingen bra att det skulle hända på, tuff som den är redan.
Pratade ut smått idag men till slut blev det för jobbigt så då blidde de ett stopp.
Kanske en annan dag, en bättre dag.

Ska alldeles strax ta mig någonting att äta för sen kommer mamma hem och då bär det av till jubb, usch vill inte!
Får åtminstonde träffa min älskade Lina, hon förgyller mina dagar något otroligt <3

Nä allsammans nu ska jag käka lite och försöka bli på bättre humör...
Tooodles!

"Lookin' for that special thing...."

S....*


Kommentarer
Postat av: NathaliM

Me want to see u of the school time.

Ska passa hundarna hemma hon mamma på lördag, om du inte har annat planerat så kanske du kan tänka dig att sitta där med mig. hade varit lovely:)

2008-09-29 @ 17:26:04
URL: http://nathalim.blogg.se/
Postat av: Catrine

<3

2008-09-29 @ 20:14:44
URL: http://catrineb.blogg.se/
Postat av: Jonne

baby, behöver du tala ut så bara slå en pling så talar vi ut ;)

2008-10-03 @ 11:56:44
URL: http://legenden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0