Wanna let it out

Ligger hemma med världens jobbigaste huvudvärk, har knappt kunnat sova pga den... Jobbigt! Har tatt en pilla till nu så vi får hoppas att det släpper. Sen kan jag inte bara ligga och vila utan här är en miljon saker att göra här hemma, skolarbeten måste fixas, jaa allt helt enkelt!

Jag vill förklara vad som verkligen hände och att jag inte sket i dig.... Jag kommer säga förlåt tills du förlåter mig om jag så ska tappa rösten eller bli slagen med en stekpanna i huvudet av dig...
Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt!!!!!!!!!!!!!


"Jag vill släppa ut det och våga chansa lite... men det är helt svårt...
Jag vill säga saker och känna men vill inte bli ledsen.
Jag vill ha nått på riktigt...."


Back to schoolwork!
Toooodles!

S....*

Kommentarer
Postat av: Catrine

Du är förlåten! <3

2008-10-16 @ 18:40:56
URL: http://catrineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0