Somewhere

Ligger och lyssnar på regnets smattrande utanför mitt fönster
och säckpipans ljuva musik
Jag är inte längre kvar på den plats som jag la mig på....
Jag är långt, långt härifrån.
Där livet inte riktigt hunnit ikapp och dom minnena som inte står mig nära
är som en bleknande dimma, de finns där men påverkar inte mig.
Vinden leker med mitt hår och jag andas in den friska och rena luften.
Det är underbart.
Här vill jag stanna, här vill jag vara.
Hit vill jag åka på riktigt....

Kommer på mig själv och lämnar den plats
som gjorde mig så härligt lycklig.
Den trista vardagen är som en tyngd på axlarna.
Inte lika lätt, inte lika glad, inte lika fri.

Den perfekta platsen för mig och mitt hjärtas närmaste.
Vi ska hit en dag, en tid, någon gång...
Jag ska bara hitta hit igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

EMO LOVESONGS !!! HAHAHA sluta upp med det där

ÄLSKAR DIG

2008-11-24 @ 23:03:25
Postat av: nathaliM

Nu får du fakriskt ta och uppdatera!

2008-11-25 @ 14:01:52
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0