Vatten och läsk.

Sitter i skolan nu och hade rast precis, så då passade vi på att sola lite :)
MEN... som avslutning blev det att man blev nerblötad av vatten OCH läsk!
Inte särskilt roligt så nu sitter man med läsk och vatten över hela kroppen inkl. hår och ansikte, BALL!
Om 40 min är det rast igen och då ska jag fan ta mig ha revenge! Väck inte den björn som sover ;D

Ikväll ska man på restaurang med familj och släkt, fast inte mitt lilla pyre för han har fått maginfluensa så han bara kräker :( Jag som tänkte att vi skulle ut i solen och cykla nu ihelgen men nää :/
Senare på kvällen blir det nog bara mys framför tv:n och så :)

På lördag ska jag på bio och se "What happends in lLas Vegas" :) ska bli mysigt, med massa godis och popcorn :D


Nu ska jag faktiskt återgå till mitt skolarbete för en gångs skull :)

S....*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!
händer det något skojj idag :)
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0