Valborg

Valborg spenderades med Madlen, Terese, Terese 2, Anna, Micke, Steph och Madlens pappa :)
Hade skitkul, som vanligt när man är med er :D
Ni e underbara. ♥

Idag e jag skiiiitbakfull och orkar inte göra ett skit., kanske blir filmmys senare iaf :)
Ska nog gå och hämta en bit tårta nu xD hihi

Du har skitit i det blå skåpet, du säger emot dig själv... Är trött på det nu och det kommer jag visa också :)

Catrine och Madlen, ni förstår så himla bra och finns där 24/7, jag älskar er! ♥


Outta here

S....*



image8

Kommentarer
Postat av: catrine

aww! Klart man finns där för de man älskar! :D

Systrarna och pappan på bilden? ;) hihi

love yoooou

2008-05-01 @ 21:52:54
URL: http://catrineb.blogg.se
Postat av: Madi

Mohaha vilken bild asså ^^ Så skämmigt att gå ut med sin pappa :P

2008-05-02 @ 00:10:39
URL: http://allthatglitters.blogg.se
Postat av: Tilda

vilket blå skåp har jag skitit i? och varför säger jag emot mig själv? :S

2008-05-03 @ 11:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0