Träning.

Idag har vädret vatt helt makalöst underbart!
Synd att man måste sitta inne framför en dator i skolan då :/ men men...

När man kom hem så hade min underbare storebror (Danny) lagat skitgod mat!
Är faktiskt skitskönt att han är hemma, fast det är så stor åldersskillnad på oss så kan vi snacka om allt ♥

Sen när mamma kom hem så hade hon mitt älskade barn med sig hem, han är så himla go, han är min värld!
Han blev jätteledsen för att den lille datorn inte fungerade och efter lite bråk, skrik och gråt fick jag honom till att lugna sig, sen så spelade vi skitgubbe och han fick för första gången inte ett sammanbrott för att han förlorade, känns skönt att han utvecklas :) Mitt pyre ♥

Nu ikväll har jag först varit på lydnadsträning med Baby (Mamma och Molle också) i två timmar och tränat i skogsmiljö :D skitkul!
Sen var det bara snabbt hem och byta hundar och sen iväg till agilitybanan med Bella och Picasso och ikväll tränade vi med Made med Tindra, Alexandra och Lova och Jennie med Oliver :) gick jättebra för allihop tyckte jag :)

Nu ska jag göra mig redo för sängen och lyssna på mysmusik.
Go'natt på er!

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0