Once upon a time

En gång så älskade jag dig
En gång så fanns du där
En gång så kunde vi älska timmavis
En gång så var jag ditt allt
En gång så var det vi...


Satt och lekte med ord i huvudet precis och resultatet blev ovan.
Det är inte direkt riktat till någon speciell utan den som känner sig träffad
Visst, där finns ju personer bakom alla tankarna som fick mig till att komma på det...

Jag saknar sånna långa, varma kramar då man känner att man är så trygg i deras famn.
Dom kramarna kan inte komma ifrån vem som helst utan en person som man känner sig trygg med.
Men problemet är iaf för mig att varje gång jag hittar den trygga personen så försvinner dom utan förvarning
och man blir lämnad ensam och grymt förvirrad. Jag vill ha nån trygg som det klickar med direkt från första stund, som stannar kvar...

Det står högst upp på önskelistan :)


Madlen & Catrine, jag älskar er ♥

S....*


Kommentarer
Postat av: Madi

jag älskar dig med gumman! Jag kan krama dig kärleksfullt och länge och jag lovar att inte lämna dig!

2008-05-05 @ 00:39:16
URL: http://allthatglitters.blogg.se
Postat av: Catrine

Jag älskar dig också, helt obeskrivligt mycket! Ska vi kramas och älska (med) varandra? hihi Älskar diiiig (L)

2008-05-05 @ 09:18:05
URL: http://catrineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0