Komma över...

Mitt första inlägg...

Jag tänker inte förklara fler gånger, jag tänker inte prata med dig fler gånger, jag tänker inte försöka mer...
Vill ha dig nära, vill känna mig trygg, vill ligga i din famn och bara finnas, det är då hela min värld står still.

Jag stod kvar vid dig, vid din sida även dom dagarna du behandlade mig som skit... Jag gjorde bort mig en gång men då kan du inte "förlåta". Du bad mig fara åt helvete x-antal gånger, du kunde säga elaka saker och jag förlät...

Vi sa att de aldrig skulle bli något, ja... Först var det så, sen började jag känna för dig... vi fortsatte och jag visste hur det låg till... vi bråkade titt som tätt. Men jag kom tillbaka ändå, varenda gång.
Du gav mig falska förhoppningar tillslut... Då svek du.
Det enda jag hade velat är att få kyssa dig en sista gång...

Jag grät nästan idag... jag fick veta saker som jag inte velat höra. Kan inte ens se på dig längre...

Jag tänker ta det där sista taget, glömma... komma vidare... släppa taget.
Jag känner mer för dig än vad du någonsin kommer ana.

image1



Kommentarer
Postat av: <3

finnns alltid här för dig om du behöver prata :)

2008-03-28 @ 11:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0