Strenght

Nu är det bara en vecka kvar tills lovet, riktigt skönt!
Ska samla på mig ork och kraft så att jag kan fixa sista terminen i skolan sen så slipper jag skiten.
Nu är det bara 15 dagar kvar till man är myndig och ingen kan bestämma hur jag ska göra med mitt liv.

Jag vill inte att vi ska bråka hela tiden.... Jag vill ju att allt ska vara som vanligt men det har helt enkelt blivit för mycket på sista tiden. Känner verkligen att vi inte kan vara så tätt inpå varandra längre för jag vill inte känna irritation och ångest så fort någon av oss kommer hem för tyvärr känner jag så just nu. Jag älskar dig mamma, det gör jag men vi funkar verkligen inte ihopa just nu.
Hoppas du läser detta så kanske du förstår vad jag menar.

Jag är åtminstonde jätteförälskad för tillfället och jag lever på mitt lyckorus och mina två bästa vänners stöd!
Ni är allt och lite till! ♥

Nä nu ska jag packa ihop lite kläder och saker.
 xoxo

S....*


Kommentarer
Postat av: kusin

och var är min del i bloggen? hahahaha var är ditt lilla tal till mig? ponni och dina bästa vänner får va med, men var är din underbara kusin?

ahaha

2008-12-13 @ 16:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0