Lördag.

Ligger här i min säng, halvdöd... ganska trött faktiskt.
Väntar på att älskling ska komma hit, vi ska baka pepparkakor och se på Love Actually :)
Det börjar bli riktigt tråkigt att ligga här själv, han har ju blivit lite utav en drog, en kärleksdrog :)

Det är riktigt najs med jullov nu eftersom Pontus har semester under samma tid :)
4 dagar kvar till julafton och jag har fortfarande ingen julkänsla.... lite tråkigt faktiskt.
Fast det blir julfirande den 23:e istället för på julafton ska Liam vara hos sin pappa men det är skitsaksamma vilken
dag man firar tycker jag.
Så länge jag har min älskade familj hos mig så är de perfekt!

Hur blir det med årets nyårsfirande?
Är det något speciellt som händer? Känns lite dött faktiskt :/
har iallafall fått mina röda älsklingar och ett par andra skor till nyår, guldiga :D

Nää nu ska jag fräscha upp mig lite innan älskling väl dyker upp.
Ha en mysig afton gott folk!

xoxo

S....*

Kommentarer
Postat av: NathaliM

2009-01-03 @ 20:42:50
Postat av: NathaliM

(Ja, de blev lite fel innan. Råkade trycka enter lite tidigt:P)

Jag skulle i alla fall bara påminna dig om att jag inte har för mycket att göra om dagarna och att jag tycker de är jätte kul att läsa bloggar!

SÅ BLOGGA LITT!

Jallajalla!

2009-01-03 @ 20:44:51
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0