Time wont wait.

Jag är så jäkla förvirrad (igen)....
Jag vet inte om mina känslor spelar mig ett spratt eller om det är så jag känner.
Jag ska stänga av alla känslor, jag blir bara förvirrad, ena dagen känner jag "Oooh jag vill vara bredvid honomjust nu" nästa dag "Nä fan vad jobbigt, har det bättre själv".

Aaah, håller på att gå i taket för fan.
Så nu är det ändring i livet som gäller, har jättemkt i skolan, massa nya ämnen och 1000 olika kurser, kommer bli jättekul men samtidigt jobbigt därefter så ska jag börja jobba på Online i lund efter skolan och tjäna lite extrapengar :) sen så ska jag ta tag i agilityträningen med hundarna så jag kommer inte ha tid för att känna en massa känslor. PERFEKT!

Nu ska jag fortsätta röja lite, torka golv och duscha... kommer bli jobbigt med en värkande tumme men men.

Ja just det! Ett stort grattis till min älskade kusin som fyller 19 hela år idag, grattis älskling!!! ♥

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0