Blir så jävla ledsen!

Att du snackar skit om mig är en sak, gör så om det nu får dig till att känna dig bättre.
MEN snacka skit om min mamma och vårt liv, då har du fan gått för långt!

Jag hade kunnat skriva så mkt om dig, din familj, din mamma och pappa om jag hade velat men det gör jag inte för
1. det är så jävla respektlöst
2. man tjänar absolut ingenting på det
3. då har man sjunkit ner till världens lägsta punkt

Om ditt mål var att göra mig ledsen, så grattis du har lyckats duktigt!

Min mamma betyder världen för mig och ingen INGEN snackar en massa skit om min mamma!
Säger bara fyfan för dig!



S....*


Kommentarer
Postat av: danne

Rätt vem snackar om någon familj :S... hoppas det löser sig <3

2008-08-05 @ 18:49:58
URL: http://danielpoulsen.blogg.se/
Postat av: NathaliM

vem har sagt nått om din familj?! Du får ringa mig en dag och skvallra om vad som hänt snäckis! lovar att jag kan dissa den människan!



;) <3 U

2008-08-06 @ 16:54:06
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0