Weekend

Fick äntligen skälla på min engelsklärare igår efter lektionen, yeeees!!! :D
När jag kom hem var jag sviiintrött och somnade nästan i soffan... Ann ringde och frågade om vi skulle gå promenad och det tackar man inte nej till :) så vi gick och gick och pratade och prade en massa om allt :)

Därefter blev det riktigt god mamma-mat, grillad rostbiff, potatisklyftor, chili&mangosås och morötter á la Soffs.
Jag var skitseg sen så gick jag och la mig i soffan och bestämde att jag inte skulle göra nått men sen frågade Sebbe om jag skulle följa med till stan, jag trodde bara vi skulle till en pub eller nått sånt men vi hamnade på slagt till slut :) hade faktiskt jättekul fast hade ont i pannan och fötterna :P

Snart kommer Catrine, min lilla loppa :) <3 vi ska äta mat med min familj och umgås :)

Sen blir det hem till MIN Madi <3 :) hoppas på en superkväll!!! :D


Jag älskar er, det ska ni veta <3

"Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre." - Nalle Puh

S.... *

Kommentarer
Postat av: catrine

Love love love love love you

2008-04-19 @ 16:20:15
URL: http://catrineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0