Torsdag.

Sitter just nu och myser i soffan med Baby :) Idag har dagen bestått av skola och att Catrine dragit mig genom stan haha :P Hon skulle handla/hitta en jacka till sin lilla kusin sen gick vi in en runda inne på H&M där jag kollade på en korsett men den var lite för stor :/

Om en liten stund ska jag sätta mig på bussen med Baby och Picasso så ska vi åka till Madis jobb, sen ska vi träna :D efter de blir det kanske chill-mys :) Har fan inte tränat på skitlänge! Detta ska bli komiskt och se hur det går :P

Imorgon ska jag gå ute med en kär vän som jag inte umgåtts med på ett j*vla bra tag, ska bli skikul!
Ska även fixa till mina naglar innan jag går ut, ser för jävligqa ut ju!

Nu känns detta mer som en kalender än en blogg :P men men... nu vet ni vad jag gör om dagarna iaf :)

Om man skulle resa på fläsket och göra klart så man kan komma iväg någon gång...

Trevlig vårkväll på er där ute! Pussssssss

image3 Gaaaah, jag älskar det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0