Speedad

Körde min bror till och från trumkursen och mig själv till Mobilia, fan vad jag är bäst!
Tyckte det faktiskt gick riktigt bra idag :)

Kom till Madlens jobb med B1 och B2 så satt vi och väntade på att hon skulle sluta sen körde Mickes oss hem till henne för Made hade gått till jobb för att hon inte hade hittat sin bil i morse haha :P

Därefter var vi ute och gick i en och en halvtimme, till Bo01 (från kronprinsen, runt en runda där, satt och snackade bajs vid vattnet med vovvarna och sen tillbaka igen och på jakt efter Mades lille bil.

Vi går och kollar runt i gatorna och snackar om jobb och CV när jag plötsligt stannar upp och kollar in i en tvärgata
(en bra bit ifrån lägenheten) och där står lille bilen, haha...
Låter kanske inte jättekul men hela situation var jäkligt rolig :P

Har precis kommit hem och känner att jag och hundarna är total speedad på syre :D
Nä nu får man varva ner lite så man kan sova så man är utvilad tills imorgon, hoppas riktigt mkt xD

Tack syster-yster för en trevlig liten kväll, som sagt du är bäst :)
Nu ska jag ringa Catrine :)


Tack för er tid, puss på gumpen!

S....*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0