Sooo sleepy!

Shit vad jag är trött!
Vill bara dra av överkastet och somna på två röda.

Var inte hemma förrän kl. 22.00... Först gick jag ju i skolan från 8 t.o.m 15.30 sen direkt ut till stallet med hjärtat så lekte jag lite där sen plockade mamma upp mig för att vi skulle iväg och hämta hem Bella efter att hon varit iväg i 8 veckor, faaan vad jag har saknat henne!
Men iaf så efter vi vatt hos Elisabet och hämtat henne så stack jag och Made iväg och tränade ända tills kl. 22.00.
Förstår ni hur otroligt skänt det var att få lägga sig i sängen med mina älskklingar och bara få koppla av? Cp-skönt! Så nu ligger vi tre och myser, nu är allt som vanligt igen... Underbart!

Min sanna passion finns hos hundarna... dom är mitt liv <3


Håll om mig tills natten blir dag! Vill känna en mjuk och varm kropp emot min som viskar...
 "jag vill alltid ha dig nära".




image4 Bella och Baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0