Loppan Lus

Har spenderat hela dagen med mina underbara djur, dom kan verkligen lysa upp ens dagar.
När jag vaknade öppnade jag upp uterummet, satte fast kissen i selen och lät solen skina in.
Satte mig på trappan med hundarna runt mig och bara njööööt!

Sitter och kollar på gamla "Dawsons Creek" avsnitt nu och väntar på att min mamma ska komma hem
så ska JAG köra min lillebror till trummkursen sen ska vi väll lulla runt en timme, hämta honom igen och sen
köra mig och hundarna till Madis jobb sen ska vi promenera på Bo01 :)

Valborg ska spenderas med Madi och co. ska bli skitkul, trivs jättebra med er ska ni veta,
ni tar en för den man är och ingenting annat :)
Så ska vi först vara hos Made och sen ska vi hitta nått mysigt bål någonstans :)

Jag har kommit underfund med vilka som egentligen står mig närmast och det känns så skönt
och på nått sätt lugnande när man vet var ens hjärta är utspritt och att folk vårdar det.
Jag älskar er och kommer alltid finnas för er så som ni finns för mig.
Ni är mer än guld värda. ♥

S.... *


image7


Kommentarer
Postat av: catrine

Jag hoppas jag är inräknad bland de som står dig närmast! Jag älskar dig Sofie! (L)

2008-04-29 @ 18:24:59
URL: http://catrineb.blogg.se
Postat av: Madi

Lätt vi tar alla som dom e...slampa, trög, förvirrad, skadad, fyllesvin...finns en av alla (;
haha älskar daj lillasyster och du får va med oss hur mkt du vill!

2008-04-29 @ 23:19:52
URL: http://allthatglitters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0