Helgen

I lördags fyllde Terese 20 år :)
Kvällen började hos Anna därefter Big bowl och sist Barcelona :)
Var sådär perfekt full hela kvällen...
Vandrade runt hela stan för at ta mig till en sovplats, dock med trevligt sällskap. (a)
Blev pekad på med laserpenna i typ en timme av aningen en kåt liten tonåring eller en snuskhummer på 40 + haha
Mysigt uppvaknande var det ju.

Fick en jättegulig komplimang av en tant när vi väntade på min buss i förmiddags.
Jag hade klänning och var barbent

Tant: "Vilka snygga ben du har, verkligen!"
Sofie: "Eeeeeh...? Jaha, tack!"

Var lite seg att förstå haha, men vi fick oss et gott skratt för hon var så himla söt! :P

Francisco,
Hur visste du? :O
haha (internt skämt)

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL/NATT!!!

S....*

image6

Full sofie :)


Kommentarer
Postat av: Jessi

kul att det blev lyckat :D

2008-04-27 @ 22:08:05
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Jonne

porrunge :D

2008-04-28 @ 11:35:07
URL: http://legenden.blogg.se
Postat av: Kusin fialotta

tur du har skaffat blogg nu baby, så jag kan hålla koll på dig härifrån hahah!!! älskar dig min lilla gullerumpa

2008-05-02 @ 21:04:52
Postat av: Kusin fialotta

tur du har skaffat blogg nu baby, så jag kan hålla koll på dig härifrån hahah!!! älskar dig min lilla gullerumpa

2008-05-02 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0