Har inte tid.

Vaknade upp med världens hemskaste huvudvärk, tog en ipren och försökte äta frukost... gick inte
Så jag gick och la mig igen men huvudet bara bulltade. Mina "kära" klasskamrater trodde ju att jag bara sket i att komma eftersom det enda jag sa var, "kommer vid 12". Bättre att fråga innan att döma kanske?

Nu e ju klockan 12, eller ja 10 i. Tog ännu en ipren och även tempen eftersom jag kände mig varm och gissa vad?!
38,2 i feber, ball!

Har fan inte någon tid till att vara sjuk! Imorgon börjar ju min fortsättningslydnadskurs med Baby, jag skulle utställningsträna idag igen, meeeen nääää, då kommer her feber och rör om i grytan!

Så nu tänker jag fan ta en pilla till så jag åtminstonde kan kolla på tv...


Lev förståndigt men roligt.... Hur fan det nu än går ihop

S....
*


Kommentarer
Postat av: Tilda

det går inte ihop att leva förståndigt och roligt, du lever roligt men inte förståndigt. Är det så konstigt att vi inte trodde att du skulle komma?

2008-04-16 @ 12:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0